בלוג – פוסטים על תרבויות עסקים וכלכלה

פיתוח עסקי עבור חברה ישראלית בעולם פירושו חדירה עסקית לשוקי העולם. ליצור חיבור עם חברות מקומיות, ליצור שיתופי פעולה, למכור לקהל חדש, לקהל צרכנים נוסף.

אתם זוכרים את מהפיכות האביב הערבי? את ההמונים בכיכרות, הדגלים המתנופפים והתקוות הגבוהות? ובכן מים רבים זרמו מאז בנילוס. יש מקומות, כמו למשל בחריין ואירן,

שליחת מנהל לרילוקיישן היא תהליך יקר. מדובר בשילוח של חפצים אישיים שלו ושל משפחתו, כרטיסי טיסה, שכירת דירה שאינה זולה, בית ספר לילדים. זה לא

שאול טשרניחובסקי כתב את המשפט הזה פעם, ואנו למדנו את המלים הללו לקראת בחינות הבגרות, והן מביעות הבנה עמוקה של המקום שממנו צומחת תרבותו של

"אתה חושב את מה שאתה אוכל" או – הקשר בין מה שאכלו אבותינו לבין התרבות שהתפתחה. על הקשר שבין המזון, הגידול שלו והתרבות שמתפתחת סביבו.

עד כמה חשובה הבנת התרבות כדי להצליח בעסקים? המון. לפעמים היא אפילו הכל, מה מבדיל בין הצלחה לכישלון.  הכרחי לדעת כיצד לפעול מולן באופן יעיל.