העולם לאחר התפרצות הוירוס

מה אנו יודעים היום, בסוף אפריל 2020, אודות העולם לאחר התפרצות הוירוס, על היום שאחרי התפרצות הוירוס מסוג קורונה Covid-19? מה ההשפעות שתהינה בתחומים השונים להתפרצות מגיפת הקורונה?

[להרשמה לקבלת הפוסטים של הבלוג בלי עלות שלחו בקשה באימייל: tal@intelectual.co.il או דרך דף  צרו קשר]

העולם לאחר התפרצות הוירוס? האם הוא יעלם ובכלל יהיה יום של אחרי? ואם הוירוס ילווה אותנו, כיצד זה עומד להיראות מבחינה רפואית, כלכלית, מדינית ועסקית?

הקליקו https://www.youtube.com/watch?v=Z0oz1ZAgOgk וצפו בסקירה של מה שידוע לנו כרגע על המשך הדרך מבחינת הוירוס וההשפעה שלו על שוקי העולם.


הקליקו לפרטים והזמנת הרצאה אודות השפעת הוירוס על העולם והכלכלה


ההשפעות שתהינה בתחומים השונים להתפרצות מגיפת הקורונה.

טל רשף תרבויות ועסקים

טל רשף

טל רשף הוא מומחה להבנה עסקית, כלכלית ובינתרבותית של מדינות העולם, הוא מייעץ ומלווה חברות לפעילות מביאת תוצאות מול שווקים מתעוררים בסחר הגלובלי ומרצה בנושאי עסקים, כלכלה, תרבויות והיסטוריה.
054-4606270 * Tal@intelectual.co.il * https://intelectual.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלים לפעילות מול שוקי העולם

העסקים והכלכלה בעולם, לאן?

עולם הכלכלה והעסקים נע מזה עשרות שנים בגלים, מצמיחה גלובלית להאטה עולמית ואז צמיחה שוב. כל גל כזה גם מביא איתו שינויים במפת העסקים והכלכלה

טאיוון וסין העממית

טאיוון על צומת דרכים

בתחילת 2024 התקיימו בחירות בטאיוון, כאשר השאלה העיקרית שעמדה במרכז מערכת הבחירות הייתה שאלת היחס לסין, והתוצאות מעידות על שינוי מתמשך. טאיוון על צומת דרכים.

המזרח התיכון גלובוס כדור הארץ

המזרח התיכון בעוד ארבעים שנה

השינויים המתרחשים היום במזרח התיכון, ובהם הידלדלות מקורות הנפט והגז, צפויים לשנות את פני האזור בעוד כ-40 שנה. כיצד הוא יראה ביום שאחרי, ומה זה אומר לגבינו?

עוני קובה בננות אופניים

לאן מועדות פניה של קובה?

לאן מועדות פניה של קובה? במשך שנים הייתה קובה בבחינת אצבע בעין של ארה"ב ואולי בכלל של מדינות המערב. שם, מדרום לפלורידה, במרחק של 145