עסקים גלובליים סביב העולם

פיתוח עסקי עבור חברה ישראלית בעולם פירושו חדירה עסקית לשוקי העולם. ליצור חיבור עם חברות מקומיות, ליצור שיתופי פעולה, למכור לקהל חדש, לקהל צרכנים נוסף.

שליחת מנהל לרילוקיישן היא תהליך יקר. מדובר בשילוח של חפצים אישיים שלו ושל משפחתו, כרטיסי טיסה, שכירת דירה שאינה זולה, בית ספר לילדים. זה לא

עד כמה חשובה הבנת התרבות כדי להצליח בעסקים? המון. לפעמים היא אפילו הכל, מה מבדיל בין הצלחה לכישלון.  הכרחי לדעת כיצד לפעול מולן באופן יעיל.