כלים להבין את אינדונזיה ולפעול בהצלחה באינדונזיה

לאינדונזיה, מדינה בת יותר מרבע מיליארד איש, פוטנציאל אדיר ואתגרים גדולים, צריך לדעת כיצד לפעול בה על מנת להצליח בה. שיווק באינדונזיה או פיתוח עסקי באינדונזיה הן משימות הדורשות הבנה מדינית, תרבותית וכלכלית, היכרות וניסיון על מנת להגיע לתוצאות טובות. מה נחוץ לכם? הרצאות לעובדים? סדנאות? אימון מנהלים? יעוץ לאורך הכניסה לשוק?

אני לשירותכם. אני מציע לכם הבנה וכלים לעשות זאת נכון ומתוך הבנת עומק שמביאה תוצאות על בסיס הניסיון שלי והידע שלי. גללו למטה, ראו את האפשרויות, בחרו מה שנחוץ לכם וצרו אתי קשר.

הפוטנציאל והמורכבות

הפוטנציאל של אינדונזיה בשיווק ופיתוח עסקי עצום, כמעט לכל חברה ישראלית. המורכבות של פעילות בה, גם היא גדולה. כניסה למדינת הענק הזאת יכולה להיות צעד אסטרטגי שובר שוויון עבורכם, אבל חיוני לעשות אותו בתבונה.

אינדונזיה היא מדינת ענק, המשתרעת על פני אלפי איים, שטח האדמה שלה גדול, השטח הימי ששייך לה גדול הרבה יותר, והאוכלוסיה שלה מתקרבת ל-300 מיליון איש. זה עוד לא הכל. היא שולטת במעברים בין האוקינוס ההודי לים סין הדרומי ולאוקינוס השקט, ויש לה נמלי מים עמוקים לכל אחד מהם. יש בה מחצבים חיוניים בכמויות מובילות בעולם, ובראשם ניקל וקובלט.

זאת מדינה טרופית בעלת מזג אויר חם כל השנה וכמויות גדולות של משקעים. החקלאות שלה משגשגת ויכולה לשגשג הרבה יותר, בין השאר בתחומי שמן הדקלים, הדיג, הקפה, הגומי והסוכר. יש לה תעשייה צומחת שאליה מעבירות את קוי יצור חברות בינלאומיות שיצרו קודם לכן בסין. כך למשל חברת פוקסקון הטאיוונית המייצרת בה מסכים למוצרים של אפל.

גם אתגרים לא חסרים באינדונזיה, שצריך לקחת אותם בחשבון ברקע לשיווק ופיתוח עסקי בה. זאת מדינה מוסלמית שבה גם מיעוטים מדתות אחרות. היא סובלת ממתחים חברתיים וחוסר יציבות פוליטית. הסביבה שלה נפיצה ומהווה כר התנגשות בין כוחות בינלאומיים. את הכל צריך לקחת בחשבון כאשר נכנסים לפעילות בה.

אשמח להדריך, ללוות ולייעץ לכם בעת תחילת שיווק ופיתוח עסקי באינדונזיה. בין אם מדובר בהרצאות וסדנאות לעובדים, ביעוץ וליווי של הפעילות, או בהכשרה של מנהל לרילוקיישן אל אינדונזיה.

לשירותים נוספים לפעילות מול אינדונזיה

פרסומים

לפירסומים נוספים

אודות טל רשף

טל רשף הרצאה