כלים בשביל שיווק בפיליפינים, פיתוח עסקי בפיליפינים

מה אתם רוצים לעשות בפיליפינים? במה אוכל לסייע לכם? שיווק בפיליפינים, פיתוח עסקי בפיליפינים/ הפיליפינים היא מדינה צומחת עם הבטחה להמשך צמיחה מהיר בהמשך, אך היא גם מאתגרת מאוד. צריך להבין את המאפיינים שלה על מנת לפעול בה נכון ולהצליח בה. הבנה, פעילות נכונה והצלחה

אני מציע לכם הבנה וכלים לעשות זאת נכון ומתוך הבנת עומק שמביאה תוצאות על בסיס הניסיון שלי והידע שלי. מה נחוץ לכם? הרצאות? יעוץ? אימון מנהלים? סדנאות? גללו למטה, בחרו מה שנחוץ לכם וצרו אתי קשר,

יתרונות וחסרונות

הפיליפינים היא מדינה יחודית שחיוני להכר ולהבין על מנת לפעול בה בהצלחה. זאת מדינת איים, המון איים, לא כולם מיושבים. נמצאת במקום אסטרטגי מול מדינות דרום מזרח אסיה, טאיוון, יפן, קוריאה וסין. חברה בארגון ASEAN, מה שפותח לה שווקים נרחבים. יש לה נמלי מים עמוקים לאוקינוס השקט ולים סין הדרומי, וממנו לאוקינוס ההודי. הגיאוגרפיה שלה מלאה ביתרונות.

היא שוכנת באזור הטרופי, נהנית מאקלים חם, משקעים רבים, אבל גם סופות טרופיות הרסניות. יש בה כל מה שנדרש לתיירות, בעיקר תיירות חופים וג'ונגלים, וליצור ושיווק בשווקים העשירים של מזרח אסיה. כן, עלויות היצור בה נמוכות, הן מבחינת כוח אדם והן מבחינת כל עלות אחרת. זה לא אומר שהפעילות בה פשוטה. קלות עשיית העסקים בה אינה גבוהה והשחיתות רבה.

התרבות שלה שונה מכל תרבות אחרת. זאת מדינה מזרח אסייתית שקיבלה השפעות רבות ממדינות שסביבה, ובעיקר מסין, אבל היא גם המדינה הקתולית היחידה באזור. זה משמעותי מאוד ודורש התייחסות אחרת ומשפיע על קוד הפעילות העסקית.

צריך לחשב מסלול מראש, לפני שנכנסים לפעילות בפיליפינים. חיוני לוודא שתחום הפעילות מתאים לאפשרויות שהיא מציעה ולצרכים שלה. בין אם מדובר בשיווק בפיליפינים, פיתוח עסקי או יצור בפיליפינים. חיוני לבדוק אותה ואת אפשרויותיה מראש. צריך לבצע התאמה לצורת הפעילות, ללמוד את התרבות שלה, להכיר את הקוד העסקי בה, למפות את מרכזי הכוח וההשפעה ולפעול בהתאם.

אשמח ללוות אתכם בהכנה, בהכשרה של הצוות שיפעל מול ופעילות השוטפת.

לשירותים נוספים לפעילות מול פיליפינים

פרסומים

לפירסומים נוספים

אודות טל רשף

טל רשף הרצאה