בלוג

עיון בטבלת הצמיחה הכלכלית של מדינות העולם, אשר מפרסמת קרן המטבע העולמית, מספר לנו סיפור אודות מדינות שרבים רואים בהן מקור לנחשלות אבל כלכלתן דוקא

ידיד סקוטי שלי הגיע בשעתו בנעוריו לצפון יוון ועבד שם בעבודות חקלאיות. באחד הימים הוא ניגש לטברנה בסוף העבודה והבחין בבחורה מקומית יפה בצד השני

פיתוח עסקי עבור חברה ישראלית בעולם פירושו להיכנס לשווקים, לחבר עם חברות מקומיות, ליצור שיתופי פעולה, למכור לקהל חדש, לקהל צרכנים נוסף. האתגר גדול, ההצלחה היא

אתם זוכרים את מהפיכות האביב הערבי? את ההמונים בכיכרות, הדגלים המתנופפים והתקוות הגבוהות? ובכן מים רבים זרמו מאז בנילוס, יש מקומות, כמו למשל בחריין ואירן,

שליחת מנהל לרילוקיישן היא תהליך יקר. מדובר בשילוח של חפצים אישיים שלו ושל משפחתו, כרטיסי טיסה, שכירת דירה שאינה זולה, בית ספר לילדים, ביטוח בריאות,

שאול טשרניחובסקי כתב את המשפט הזה פעם, ואנו למדנו את המלים הללו לקראת בחינות הבגרות,  והן מביעות הבנה עמוקה של המקום שממנו צומחת תרבותו של

“אתה חושב את מה שאתה אוכל” או – על הקשר שבין המזון, הגידול שלו והתרבות שמתפתחת סביבו מה משותף לחברות המגדלות אורז?  הסתכלו על אנשי

 וגם – מדוע תרבויות מתפתחות בדרך שונה במקומות שונים? גליון זה פותח סדרה של פוסטים שיוקדשו להבנת תרבויות העולם, והכי חשוב – לדעת כיצד לפעול מולן